Kan inte sova, kan inte äta, kan inte sluta tänka

Gomorgon


Här sitter jag, hemma hos pernilla.


'Sitter och tänker, kanske för mycket,
vill inte vara med om det här just nu.
Vill aldrig vara med om det,
orkar inte, vill inte acceptera det.
Men måste, men jag vill inte,
Hur kommer jag sluta up,
hur kommer allt bli?
Vill inte tänka på det,
men kan inte sluta tänka på det.
Varför har jag känslor kvar,
varför kan dom inte bara försvinna,
VARFÖR ?!
inget blir som jag vill, inget blir som jag tänkt.
Varför just jag, varför ingen annan..
Ingen stannar hos mig?
vad gör jag för fel,
Varför springer alla ifrån mig för ?
Känns som om inget jag gör blir rätt.
Allt blir bara fel, orkar inte, vill inte, men måste.
För vad skulle jag annars göra?
Stänga ute mig från omvärlden?
Nej, jag ska vara stark, jag ska klara det här.
Vill inte gråta mer, vill inte ha ont.
Vill inte ligga om nätterna, sömnlös,
Vill inte ligga och gå igenom allt som jag skulle ha gjort fel,
vill inte ligga och göra det varenda kväll..
orkar inte med det längre, vet inte vart jag ska ta vägen.
Vill fortätta framåt, vill fortsätta gå på livets steg,
men just nu ligger jag i ett dike och kommer inte upp.
Många går förbi och tittar på mig,
jag ropar och skriker på hjälp.
Men ingen hör mig,
ingen hjälper mig upp,
upp från det äckliga, kalla och hemska diket jag ligger i.
När någon hör mig, och försöker,
så får de inte upp mig, jag sitter fast,
fast i det äckliga, kalla hemska diket'


Tack Fanny, tack för den underbart fina sången,
kan inte sluta lyssna, kan inte sluta gråta.
DU sjunger så otroligt vackert, du är så begåvad,
glöm aldrig det, sluta inte sjunga,
för du glädjer så många människor,
du berör dom, iaf mig, ända in i hjärtat berör du mig med din röst.
Tack !!






Kommentarer
Postat av: amanda

sååååå fint!!

2010-07-19 @ 11:40:30
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Fanny-

Kära, älskade, underbara Elin !

Du ska veta att jag finns här, jag finns alltid här. Hör av dig när du vill, om du vill.

Jag önskar att jag kunde göra något för dig, då skulle jag göra dig, säg till om jag kan.

Jag tänker på dig !

ta hand om dig Elin, du är stark

i miss you <3

2010-07-19 @ 16:01:31
URL: http://fennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0