Känns bra

Gomorgon


Nu är jag vaken och ska snart till jobbet :/ men faktiskt så känns det rätt så bra att jobba idag :)
Så nu sitter jag här och pratar med mikkis i telefon och ska väl börja röra mig mot jobbt snart :P
Allt har fuckat för oss mikkis, facebook, telefonen, msn, INTERNET.
Så jag vet inte hur länge jag har suttit och försökt skriva det här inlägget..

Men aja, idag så ska jag och se på film med några :)
ska bli kul :)

Jag lovade ju att berätta hur jag tycke filmen var :)

Sherlock Holmes
Den var bra, jag såg tyvärr inte hela för att det började åska,
så jag fick lov att stänga ner.
Men det jag såg var väldigt spännande och bra :)
Tycker att ni ska ge den en chans och se den :)


Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0