tjuhu

Gokväll


Nu har jag kommit hem från jobbet,
eller ja det var ju ett tag sedan men.

Jag hade så att jag skulle städa matsalen HELA dagen :O
Jag hade kassan i typ 5 min på 3,5 timmar :O
USCH...

aja han måste tycka att jag är bra på att stada matsalen, uteserveringen och toaletterna..

Efter jag hade slutat jobbet så kom mamma jossi och bea och hämtade mig,
sen åkte vi till ica i sickla och handlade,
jag köpte två filmer en rakhyvel som jag testade nu när jag kom hem,
DEN BÄSTA någonsin, har hur lenaben som helst :)
Sen köpte jag en pincette :)

Men nu ska jag köra lite GH3 sen blir det att se på Farsan med alla här hemma,
sen ska jag Jossi och bea se på Jannelångben the movie :D

Pusssss :*

http://www.deporteybelleza.com/products/venus.jpg

Här har ni min underbara rakhyvel,
jag rekomenderar den till ALLA som rakar benen som vill ha lena ben.


piss ut :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det någon åldersgräns på att köpa rakhyvlar? ;P

2010-07-01 @ 10:13:18
Postat av: Elin

Nej det är ingen åldersgräns :) så det är fritt fram :)

2010-07-01 @ 14:20:09
URL: http://eeellliinh.blogg.se/
Postat av: Fredrik H

OOOOOOOOH!!! ;D

2010-07-27 @ 03:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0