Mys dag

Hejsan

Idag så har jag varit i skolan, var tråkigt, har liksom 3 timmars håltimme.
Så jag låg och sov i soffan ett tag.
Direkt vi slutat så kuta jag till tunnelbanan för jag skulle in till stan och träffa Cissi :D
När vi träffades så var det precis som om vi hade varit med varandra typ varebda dag.
Allt var så otroligt bra, det var det bästa jag har gjort på ett tag.
Cissi vi måste börja träffas oftare, det får inte bli typ 2 år innan vi träffas igen.

Vi gick först och tog en fika, Chai latte, älskar vi, våran "drog".
sen gick vi och träffade Marcus, Jim och Jesper sen så drog dom och då satt vi oss ner och prata.
Efter ett tag gick vi och åt på donken, sen så satt vi oss och prata igen.

Sen då bestämde vi oss för att bege oss hem,
När vi kom till gullmars gick jag av.

Jag tog bussen för att träffa Marcus, Jim, Lina och Jesper.
Lite senare gick vi och träffa Filip och Elin.
Vi gick till en park och snurrade runt och spelade fotboll, fast jag och Elin satt och pratade.
Sen då gick vi alla hem och nu sitter jag här :)

Imorgon i skolan är det Geek tema, ska bli fett kul, någon som har några förslag på vad jagf kan ha på mig ?

Jätte mysig dag idag iaf :)
PUSSS på dagen ♥


Här är resultatet på håret från när jag färgade igår



Här är Cissi när hon var en liten plutt :*

Kommentarer
Postat av: Oddmette

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-05 @ 10:18:37
URL: http://oddmette.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0