TRÖTT

Hejsan


Gårdagen sög stenhårt.. Jag var as pepp, men till ingen nytta.
Ingen av oss gick vidare till idol, inte Jag inte Sara inte Jenny inte pernilla, ingen.

Iaf, igår efter idol så åkte jag & mamma på bio,
jag kan säga er att jag sov i bilen hela vägen till heron,
och tror seriöst jag sov på vägen upp till bion också, men sov iaf hela bion.
Jag kände mig jätte dum mot mamma för att hon hade bjudit mig på bio, så sover jag hela filmen..
Hon sa att det var dumt att ens ta med mig på bio efter att jag hade köat till idol.

aja, snart så kommer Älsklings Sara hit sen ska vi till Bredäng och se på Sannah när hon spelar i en musikal :)

Efter det ska jag till min sötnos Mikkis och sova där :)

♥Älskar er alla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0