Söndag/Måndag

Gokväll/Gomorgon

Idag så har jag inte gjort så mycket,
jag och kusin Antonia vaknade vid 15:30 typ xD
Men inte konstigt när vi kom hem rätt sent (a)

Efter att Antonia hade åkt hem så satt jag mig vid datorn,
och hade as tråkigt, och frågade om någon vill ses på fb :p
Rätt B jag vet, men men ,
Jag fick ju svar iaf :D så jag åkte in till stan och mötte Munir,
vi fikade och såg på bio :)
Vi tittade på Tusen gånger starkare .
Den var bra faktiskt, men hade förväntat mig mer,
men jag rekomunderar er att titta på den :)

Men nu så ska jag väl inte göra så mycket,
sitta och lyssna på musik och bara vara allmänt tråkig haha :P
Känner inte för att sova än, om någon är vaken och har lust,
så smsa :)

Här har ni iaf trailern ( stavning skiter jag i :P )
till tusen gånger starkare :)

Pusss

 


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

va fin du är :)

2010-10-27 @ 20:38:33
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Olafolea

Great site

2012-01-25 @ 08:14:57
URL: http://olafolea.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0