Elizabeth the golden age

Gokväll


http://www.priorin.se/sv/_galleries/images/5Priorin.jpeg

Jag läste nyss om dessa tabletter på http://flickanemmis.blogg.se/

Och dom verkar vara jätte bra, dom ska tydligen hjälpa håret att växa,

så jag har tänkt att köpa en son här burk sen, när jag har råd,

för trotsallt så kostar en burk 399:- .

 

 


 

 

Nu så ska jag sätta mig och se klart på Elizabeth The golden age,

och sedan skriva en analys om den filmen,

och den ska in imorgon, jag ska verkligen skärpa mig nu.

Jag ska lämna in allt då det ska in, ska verkligen bättre mig från förra året.

Orkar inte sitta med en massa rester och nästan stressa ihjäl mig,

nej, usch så ska jag verkligen inte ha det.

 

Aja , men jag måste nog börja se på filmen om jag ska kunna skriva en analys innan jag somnar.

Här har ni en trailer på filmen för er som in sett den.

 

 

 

 

 

Slänger in en bild som jag inte tycker så mycket om,

men lägger ut den för det finns en jag tycker om som tycker om den här bilden :)

förlåt. men glömde vända bilden ..

 

GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: Emmis

Hoppas att de hjälper kanon bra då iaf efterom de är en aning dyra! hihi Tack för länkningen sötis :) <3

2010-09-03 @ 08:35:42
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Mikkiiiis

ehm, om det e nfilmen du har sett så har du sett fel film :O det ska inte va the golden age.. :O



<3

2010-09-05 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0