Tisdag

Gokväll


Hejsan , kom nyss hem från "skolan".
Som sagt kommer jag skriva väldigt sent nu ,
och det kan bli att jag inte skriver alls,
men hoppas ni fortsätter att titta in på min blogg ändå.
Jag ska försöka skriva så gott jag kan .


Idag så har jag varit i skolan och repat till skolan.
Sen såg jag gökboet som halva teater klassen satt upp,
och senare såg jag Julia och Romeo som den andra delan satt upp.
Båda var as bra :D

Imorgon på morgonen ska jag ta en härlig dusch :)
haha kanske inte så intressant att veta, men nu vet ni iaf.
Jag slutar skolan vid 20.00 och efter det så ska jag förmodligen träffa munir :)

Men nu så ska jag mysa ner mig och se på Katare Kid.

Puss godnatt

( gammal bild )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0