Jag vill !

Gokväll


Idga så har jag och min pojkväns (Robert)
familj varit ute och firat hans lillasysters 11års dag.
Först så hade vi paket öppning på morgonen och frukost,
sen efter det så gick jag och min pojk och kolla på film,
eller ja , han kolla jag sov, sen vid 3 så åkte vi iväg till Kista Galleria
och kollade på bio, vi såg "Simon och Ekarna", en väldigt känslofylld film.
Efter bion så gick vi och åt mat, det var gott :D
Sen när vi hade ätit så gick vi runt och kollade massa kläder ,
jag gick och letade förgäves efter en Onepiece.. men hittade ingen,
eller jo , på gina , men den ville jag inte ha , den var dyr och för tunn.
Så jag tror jag och pojken min ska ner på stan i morgon och kolla lite :)

När vi kom hem så satt jag och Robert oss vi våra datorer,
där jag läste lite viktiga mail, sen så gick vi och fikade men familjen,
sen så gick jag och robert och satt oss vid datorerna igen , och nu sitter vi fortfarande här..

Imorgon så ska vi kanske ut och åka skridskor.. får se hur det går, hmm.



Nu sitter jag och kollar runt på massa bloggar och folk,
och jag vill ha långt hår !!!!
Kämpar för fullt med min Rizin olja ,
men har glömt den hemma i dalarna eller någon stans,
så kan inte använda den nu ..
Såg den här bilden och vart kär , så vill jag ha mitt hår



VILL HA !!!

Piece out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0