Panik!!

Godag


Idag har nog varit den mest onödiga dagen i skolan det här året,
än så länge. Kom till skolan till 9 då jag skulle ha börjat,
men då får jag veta att den lektionen är inställd.
Nästa lektion börjar 10 , slutar 11.15,
den har vi iaf , men den slutar vi 10.45.
Efter det så äre lunch , så käkar och går upp med mina flikkor och dansar,
pernilla spräcker sina byxor, så vi går och köper ett par byxor till henne.
Sen så får vi veta att vi inte har någon Arbetsmiljö och säkerhet..
SÅ jag kom till skolan 08.40, då jag egentligen började 10....
stannade i skolan till typ 13 när jag egentligen slutade 10.45 -.-
ONÖDIG DAG !!!

Men sen så vart det iaf bättre för mina flikkor ( Pernilla,Jenny och Mikkis )
följde med mig hem till Mamma och så hade vi massa mys.
Vi spelade xbox tinect Dance Central 2 :)
Det var kul, men sen så skulle jag leta efter min rese check,
som jag fick i 18års present, men hittar den inte så får panik...
Sen så kommer jag hem till min älskling och så får jag leta här igen,
och jag hade letat överallt innan , så jag börjar med att titta i en påse,
som jag redan tittat i förut , och gissa, där ligger den,
ja det var ju skönt att jag hittat den , men all denna oro i onödan.
Ända som känns possitivt just nu är MIN ÄLSKLING !
Älskar dig , vet seriöst inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig,
Tack för att du finns , och tack för att du är min , BARA min!!

Peace out


Inte allt för ny bild , men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0