Förändring

Nu har jag äntligen hittat motivsationen till att börja träna på riktigt!
och har även börjat med LCHF igen då min migrän och IBS har blivit värre och sist jag åt LCHF så försvann migränen och mina besvär med IBSen vart nästan som bortblåsta.
SÅ idag har jag bakat sesambröd som min pappa brukar göra. Man blir så mätt på det och man håller dig jätte länge innan man blir hungrig igen. 
 
Så i morgon blir det först skola sen gym. Kommer nog köra mestadels kondition men även lite mage och rumpa!
 
Nu ska jag titta klart om avsnittet på glee och dricka upp mitt te sen blire sängen, kanske slår på en mysig disney film eller lyssnar på lite musik. 
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0