en otroligt dålig dag

Idag har nog varit en av de sämsta dagarna på länge. Det börjar med att jag inte kan sova, är jätte trött men kan inte somna, har världens huvudvärk som går över till migrän. Så vid 2-3 börjar jag kräkas då jag inte klarar av smärtan längre. Efter det sätter jag mig i duschen med typ det varmaste som går att få för att nacken ska slappna av, det funkar ett litet tag, tills jag blir otroligt illamående igen och måste kräkas.. så här höll det på i några timmar. Till sist så testade jag att gå och lägga mig igen och då gick det och jag lyckades sova i någon timme. Just nu så är det bara en jävla huvudvärd, illamående och spänning i nacken, så det är ju helt ok just nu.
Det som alltid brukar få mig att må bättre när jag har denna huvudvärk och får migränanfall är antingen att min älskling håller om mig, eller att prata med pappa. Så jag ringde pappa eftersom min pojkvän ej var hemma. Pappa vet hur det känns att ha denna smärta och försöker alltid att få mig att må bättre, denna gången så var han så snäll och bjöd mig på en massage. Det var första gången och det var väldigt skönt, men det gjorde också otroligt ont då jag är otroligt spänd i mina axlar och har en massa knutar i ryggen. Men direkt efter massagen kändes det jätte bra, men nu när det gått ett tag så börjar jag få allt ondare och ondare i huvudet.. men det är tyvärr så det blir när man börjar låssa på knutarna i musklerna, så man måste gå flera gånger innan det blir helt bra. SÅ nu ska jag äta lite, dricka en massa vatten ( ännu mer ) och gå och lägga mig så jag orkar upp till praktiken imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0