Godnatt

Nu har jag ätit mig mätt och belåten, det vart korv stroganoff med en liten sallad till. Vart jätte gott. När jag gör korv stroganoff så steker jag gul lök, tillsätter falukorv ( med minst 70% kötthalt) sedan slår jag på rätt mycket grädde, crème fraîche, sedan tomatpuré. Sedan är själva "basen" klar, efter det så bukar jag krydda lite olika, idag vart det soya, vitt vin, salt, peppar och lite curry. Vart väldigt gott och så räckte det till två matlådor, så det är super bra, slipper man tänka på det.
Men nu ska jag titta klart på idol, kanske läsa lite mer Fifty shades of Gray då jag tyvärr inte är så jätte trött. Men man brukar ju bli trött av att läsa, men kanske inte om man läser just denna bok kanske, hehe.
Men nu ska jag iaf krypa ner i sängen, vi hörs imorgon. Puss och kram

 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ja otroligt ☺️ tack så mycket
eeellliinh

2015-09-15 @ 21:36:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0