Hemma igen

Nu x antal timmar senare är jag hemma igen. När jag kom till mamma så åkte jag direkt och köpte hårfärg, sen när jag kom tillbaka så tog jag och mamma en varsin macka av det brödet som mamma gjort ( som är LCHF). Efter det så satt vi och myste lite med valparna och mini. Så vi började färga håret lite senare än tänkt, men men det gjorde inget. men efter vi hade sköljt ur håret och hade i efterbehandlingen så lät vi efterbehandlingen sitta i och så åkte vi och handlade och sköljde ur den när vi kom hem. Det resulterade i att jag vart blå i vissa delar av håret. Men ju mer det torkade, desto mindre blått vart det. Efter vi hade tvättat ur allt så satt vi och myste ännu mer med alla valparna. SÅ SÖÖÖTA!!! Efter någon timme så fick jag skjuts hem av mamma vilket var skönt nu när det hann bli så sent. Så nu sitter jag här hemma och tittar lite tv. Ska göra något att äta, kanske en omelett eller så . 
 
Här kommer för och efter bild på håret och lite bilder på valparna. 
 
 
 
 
 
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0