Torsdag

Idag så var jag på praktiken från kl 08 till kl 17. Och denna vecka så har jag praktik på lördagen vilket gör att jag börjar kl 10 imorgon, villket är skönt, men då gör det så att jag slutar kl 19.. och på lördag börjar jag kl 06 på morgonen, och då måste jag gå upp kl 04, och om jag ska få 8 timmars sömn så måste jag sova vid kl 20.00. Då betyder det att när jag slutar imorgon så har jag en timme på mig att åka hem från bromma till stan, äta, fixa matlåda, göra mig iordning för sängen och lägga mig. Kan ju lägga mig senare men absolut senast kl 22.00 då får jag sova i 6 timmar. Men det här ska nog gå bra!
 
Efter praktiken idag så gick jag till gymmet vilket var skönt att äntligen få gjort, men det var ovanligt mycket folk idag så man fick lov att nästan stå i kö på alla stationer och även om man skulle ha en matta, så jag var inte där så länge då allt tog så lång tid. Men hann iaf köra lite kondition, mage och lite rumpa. När jag kom hem så duschade jag sen så bäddade jag om sängen och plockade lite i rummet. Men det bästa av allt var att jag äntligen plockade iordning bland mina filmer. Som nästan alla av dom runt omkring mig vet så totalt ÄLSKAR jag Disney, allt som har med Disney att göra och animerat är ett stort intresse kan man nästan kalla det. Mitt mål är att jag ska ha alla klassiska Disney filmer på dvd, och har ändå kommit en bit på vägen. 
 
Nu ska jag kolla på säsongstart på Hela Sverige Bakar sen ska jag fixa lite små plock och kolla någon film tror jag.
 
Men här kommer iaf en bild på mina älskade Disney filmer. ( På hörnet ser man även mitt andra stora intresse, och det är Musikaler, men det skriver jag om mer en annan gång ) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0