Fastnat i träsket

Gokväll

Ja då var man där igen då..
I den tiden då man bara gråter och gråter
Och inget kan man göra åt de heller,
utan man får bara hänga med,
och bli uttårkad under ögonen.

'Inget funkar som det ska..
Inget blir som jag vill,
det känns som en dröm,
en dröm om ingenting.
Men insefakta, det är ingen dröm.

Det är verkligheten jag kämpar mot.
Jag kämpar tills jag inte orkar mer,
Med det visar inget resultat.
Inget, inte ens en liten skråma..
All min kraft, allt mitt hopp, allt är borta.
Allt jag byggt upp, allt jag skapat,
allt har rasat, rasat i ruiner,
och dom bara ligger där,
rakt framför mig, och inget kan jag göra.
Inget, har ingen skryrka kvar, inget hopp.
Allt har försvunnit ut ur min tunga trötta kropp...'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0