Mår skit

Gokväll


Har blivit många kvällar då jag skrivit nu, men men ..
Igår så sov jag hos mikkis, det var mysigt,
Vi gjorde dreads på mig :D
Men om jag inte vill ha dom längre så kan jag ju borsta ut dom.

Idag så var jag och mikkis på ung08 och var lite fjortis ;D
Det var kul, sen åkte jag hem och träffade;
Gabbe, Joel, Dennis, Karl, Marcus och Jim.
Det var kul det med :D
men jag börjar bli så jävla sjuk så det blir att ligga hemma för mig imorgon.
Ska ringa till jobbet tidigt i morgon och säga att jag inte jag jobba.
För nu är det för sent.

Men nu blir det in och välja film sen ligga i sängen och tycka synd om mig själv (a)

pusssss ;*


SÅ otroligt fin låt !!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0