glassigt

Gokväll

Idag så har jag och jossi och shoppade, eller ja det var jag som shoppade :)
Jag hittade ett par as snygga jeans på gina för 99:- as najs
Sen så köpte jag massa smycken smink en tröja och hårfärg.
När vi kom hem så färgade jag håret sen åkte jag och mötte sara.
Vi åkte in till stan och mötte Eira och madde. Vi gick runt i stan lite grann,
När jag kom hem så fixade jag SPOTIFY :D
Jag är bäst!

Sen skulle jag efentligen till tullinge och se på film med några med den blir av imorgon ist :)
Så nu sitter jag här och har tänkt att se på den nya Sherlock Holmes skriver sen hur jag tycke att den var :)
Men nu så ska jag sitta här ett tag med min älskade dator och SPOTIFY och ni ska få en låt som jag älskar :D

Puss godnatt :D


Kommentarer
Postat av: jocke h

haha vafan, när du skrev inlägget läste jag de på mobilen förut, men kunde inte se vilken låt du länkat. jag tänkte på denna då, nu såg jag att de va den :D

2010-07-30 @ 01:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0