Bästa dagen

Gokväll


Idag så har jag varit i skolan, det var väl kul.
Hade min sång lärare Linda för sista gången idag :'(
Hon är gravid så det här är den sista veckan hon är här..
Tycker jag inte är kul..

Efter skolan åkte jag och Elias till sollentuna eller vart det var,
och bowlade :D Efter det så åkte vi och köpta chips och MASSA MASSA GRÄDDFIL !!
Vi åkte hem till Elias där vi tankade hem "Torkel i knipa".
haha as kul, var ju inte igår man såg den filmen .

Efter vi hade sett kalart på filmen så åkte vi hem till hans syster där hela hans familj var :)
ÅH det var så otroligt kul och trevligt där så jag ville inte ens gå hem.
Sjukt trevlig och mysig familj, det blir att komma dit fler gånger :)

Men nu så ska jag sova tror jag , eller ja , lägga mig och läsa en bok :)

Puss godnatt :)

här kommer ett klipp som jag verkligen blir varm i hela kroppen av :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0