Torsdag ..

Gokväll

jag kom nyss hem från stan, har varit och tagit en fika med min sööta kompis Jonna.
Hon är här helgen ut , sen åker hon hem till dalarna igen. Vi ska ses på lördag också.
då kan jag ju ta lite blider också :)

Jag känner mig som den mest ensama människan på jorden,
när jag satt på bussen hem från stan så såg jag världens gulligaste par,
och det pirrade i magen samtidigit som jag fick ont i hjärtat för att jag inte har något sånt..
Börjar kännas jätte jobbigt nu, det är vår , kärlek i luften.
En massa blommor kommer upp, blommar upp precis som kärlek ska göra,
men inget för mig, men jaa vissa straffar gud med desamma.
Känns som om jag aldrig kommer hitta någon igen.. as jobbigt.
Men det sägs ju att man ska sluta leta för då kommer det.
Men letar inte, har bara känslan att jag vill ha någon , usch :(

jag är ensam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du hittar någon

2011-03-25 @ 00:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0