Fredag

Gokväll


idag så hade jag nationella prov i engelska, skrivning , inte så kul ..
men man får ju göra det bästa av situationen eller hur :)
Så det gjorde jag , jag tog mig samman och skrev skiten ,
och fick ihop över 300 ord som man skulle ha minst, så det känns bra.
Sov ett tag i skolan också , hade feber så jag vilade och sen gick den bort.

Nu är jag hemma och tittar på 'Fantomen på operan' .
Har redan tittat på en film, det vart toy story 3,
och jag satt verkligen och storbölade i slutet av filmen :P
Senare ikväll , eller ja imorgon :P,
kl typ 5 på morgonen så ska jag möta upp Emelie och kanske Amanda,
och gå och köa till idol :D

men nu ska jag titta på filmen

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0