Nelly

Jag har ju en liten förkärlek till Nelly, har beställt en massa där ifrån hela sommaren och är så nöjd med vartenda plagg där ifrån. Och så har jag kommit undan väldigt billigt också. Har nog andrig betalat med än 300kr vid varje beställning och då har jag som mest en gång beställt 4 st plagg och den gången betalade jag 209kr. Och tack vare Nelly så har jag äntligen en början till en garderob full men en masa fina klänningar. Nelly är den första sidan jag går in på om jag ska kolla efter kläder, och i detta kollagr är det såå snygga kläder och jag vill ha allt som visas. 

Ni borde ta en titt, om ni inte redan älskar Nelly så kommer ni älska allt som har med dom att göra. Man hittar en massa snygga kläder, skor och accessoarer till ett nästan löjligt billigt pris, och är man studen så får man 10% på alla varor(även nyheter) vliket gör det ännu bättre. 
Kollage från Nelly.com
 
1. Cape | 2. Boots | 3. Jeans | 4. Handväska | 5. Topp | 6. Mobilskal
 
Sponsrat inlägg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0