Tisdag

Idag så vaknade jag med världens huvudvärk som bara vart värre när jag åkte mot praktiken, den första timmen gjorde det otroligt ont men sen gick det över av någon konstig anledning, så det var ju skönt. Det gick jätte bra hela dagen, men nu när jag är hemma så slog huvudvärken till direkt, ingen aning om varför.

Idag så skulle jag egentligen gymma men min kompis kunde inte idag och då hade jag redan gosar ner mig i sängen så kom inte riktigt upp, men imorgon ska jag till gymet oavsett om jag är själv eller inte. När jag gymmar brukar jag först power walka i 45 min, sen kör jag mag övningar så som 5kg boll från sida till sida, nudda hälarna och lite sånt sen brukar jag köra någon mag maskin och rygg maskin, men sen kör jag squats både med fria vikter och med maskin.

Men nu ska jag göra något att äta kolla på idol och så, sen blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0