Tisdag

idag så är jag ledig eftersom jag hade praktik i Lördags, så än så länge idag har jag tagit sovmorgon, ska snart sätta mig och läsa lite. Har börjat läsa Fifty shades of Gray igen. Sist så hann jag bara läsa 2/3 delar av den första boken, sen så ett tag senare så kom ju filmen. Men nu så ska jag läsa alla nu när jag har dom hemma. Bättre sent än aldrig. Så det är de jag ska göra nu, sen vid kl 16 så ska jag gymma med Sandra och Vickan. Nu har vi bestämt att vi ska gymma Tisdagar och Torsdagar utan några undantag. Det känns jätte bra då jag faktiskt tycker det är kul att gymma nu, speciellt när man ser och märker skillnad, typ som att kläderna sitter bättre och att man orkar prestera mer och mer på gymmet. Men nu ska jag ta och tända några ljus göra en kopp te och sätta mig och läsa i detta rusk väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0