Torsdag

Inatt vart det igen sömn heller men jag är faktiskt oerhört pigg för det. Har en lätt huvudvärk som knappt känns så det är helt underbart ! Har dock ont i axlarna men det är desamma, så länge jag har bara en lätt huvudvärk så är jag glad. 

Kom iaf upp väldigt lätt även om jag inte sov, brukar alltid gå till tunnelbanan 05.00 då den går 05.12. Men idag så kom jag hit till tunnelbanan 05.00. Så har nu suttit och väntat och lyssnar på musik, så det är inte så dumt att komma tidigare faktiskt. 
Idag är det iaf tänkt att jag och ena donnan ska gymma, och om dagen fortsätter såhär så kommer det gå alldeles utmärkt, känner mig otrolig fylld av energi, så att gå på massage kommer jag defenitivt göra igen. 

Puss
En liten återblick till sommaren som faktiskt känns som den lämnade oss för jätte längesedan.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0